Gânduri bune-cadou, şoptit-sugerate cu multă bunăvoinţă

Cu mulţi ani în urmă, trecând prin centrul oraşului, mi-au căzut ochii pe o casetă cu Concertele brandenburgice ale lui Bach. Nu ascultasem Bach până atunci, dar am avut intuiţia de a mă opri şi a cumpăra caseta. Şi astfel am devenit un iubitor al muzicii lui Bach. După aproape 2 decenii am ales, de asemenea în necunoştinţă de cauză, să fac cuiva drag cadou un CD cu muzică de Bach, interpretată de Glenn Gould (de care cu ruşine trebuie să spun că nu auzisem până atunci). Şi de atunci sunt un iubitor de Glenn Gould.

Oare alegerile noastre sunt cu adevărat întâmplătoare? Uneori am impresia că  alegerile nu sunt propriu-zis ale mele, ci un soi de gânduri bune-cadou, şoptit-sugerate cu multă bunăvoinţă, care apar oarecum misterios. Şi pentru asta simt nevoia de a mulţumi. Nu ştiu exact cui, dar ştiu exact de ce.

2 gânduri despre „Gânduri bune-cadou, şoptit-sugerate cu multă bunăvoinţă

Lasă un răspuns

