Încearcă ceva nou timp de 30 de zile – Ziua 30

Proverb 30: Fața este oglinda sufletului.

Și pentru că ați avut răbdare să mergeți cu mine până la capătul acestui joc de 30 de zile vă fac un cadou, o melodie dragă mie: Dincolo de albastru, de Lisa Ekdahl.

Am văzut un om cum mergea prin apă,
L-am întrebat unde se duce,
Mi-a spus: merg unde mă duc picioarele,
Cât de greu poate să fie.
Și vorbea despre cer și mare,
Alegându-și cele mai banale cuvinte.
Dar cuvintele prindeau viață rostite de el,
Astfel am înțeles imediat:
Suntem mulți care vorbim despre mare,
Dar puțini care avem marea în privire.
Odată am întâlnit un astfel de om cu așa ochi,
Dar nimeni dintre cei pe care i-am întrebat nu știe unde s-a dus.
Și suntem mulți cei care vorbim despre cer,
Dar puțini care înțelegem eternitatea.
Eu am văzut odată un om care avea cerul înlăuntrul său,
Dar unde s-a dus, nimeni nu știe
. (trad. mea)

Lasă un răspuns

