Misiunea mea în viață nu e doar să supraviețuiesc, ci să am succes; și să fac asta cu pasiune, compasiune, umor și stil

Titlul articolului e un citat din Maya Angelou.
Recunosc, nu știam nimic despre Maya Angelou până azi. Am aflat, din întâmplare, așa cum se întâmplă de multe ori lucrurile importante în viață, de la Linkage.

Iată alte câteva idei ale doamnei Maya Angelou, care merită răspândite, în opinia mea.
Dacă un lucru nu-ți place, schimbă-l. Dacă nu poți să-l schimbi, schimbă-ți atitudinea. Nu te plânge.

Nu transforma pe cineva într-o prioritate când tu ești doar o opțiune pentru acea persoană.

Nu există o mai mare agonie decât să porți în tine o poveste nespusă.

Nu am încredere în oamenii care nu se iubesc pe ei înșiși și care spun ”Te iubesc”. Există un proverb african care spune: Fii atent atunci când o persoană dezbrăcată îți oferă o cămașă.

Ne bucurăm de frumusețea unui fluture, dar rareori admitem schimbările prin care a trecut ca să atingă acea frumusețe.

Nu poți controla toate evenimentele care ți se întâmplă, dar poți decide să nu fii micșorat de acestea.

Încearcă să fii un curcubeu pentru norul cuiva.

Am aflat că oamenii vor uita ce ai spus, vor uita ce ai făcut, dar nu vor uita niciodată felul în care i-ai făcut să se simtă.

Dragostea de familie, dragostea pentru o persoană – pot să vindece. Să vindece cicatricele lăsate de societate. O masivă și puternică societate.

Curajul este cea mai importantă virtute pentru că fără curaj nu poți practica sistematic nicio altă virtute.

Unul dintre cele mai mari cadouri pe care ți le poți face e să ierți. Iartă-i pe toți.

Am aflat că poți spune o grămadă despre o persoană doar din felul în care gestionează aceste trei lucruri: o zi ploioasă, bagajele pierdute, un brad de Crăciun.

2 gânduri despre „Misiunea mea în viață nu e doar să supraviețuiesc, ci să am succes; și să fac asta cu pasiune, compasiune, umor și stil

  1. habar nu aveam de tipa asta… Dar mi-au placut citatele (desi nu sunt de acord cu ideile unora dintre ele). Mi-a placut si ce a spus dl. Obama despre ea, ca era, printre altele, „un prieten feroce”. Cu adevarat, cred ca nu multe femei sunt capabile de asa ceva. Si parca din profil seamana putin si cu Nina Simone..

Lasă un răspuns

