Feminitatea reduce agresivitatea

(…) femeia emite şi ea semnale care diminuează agresivitatea, putând fi folosită ca un apel pacific. Starea sufletească dezagreabilă a unor bărbaţi enervaţi în scopuri experimentale s-a ameliorat considerabil după ce subiecţilor li s-au arătat nuduri feminine atrăgătoare din revista Playboy. Imagini cu un conţinut neutru (peisaje) nu au avut un efect similar. De asemenea, reclama îşi transmite adesea mesajul prin intermediul imaginilor unor femei atragătoare din punct de vedere sexual. Până nu demult consideram că asemenea imagini au doar rolul de a capta privirea. Cercetările lui Baron şi Ball (1974) m-au determinat să accept ideea că astfel de imagini au şi o funcţie de liniştire a agresivităţii.

Irenaus Eibl-Eibesfeldt –  Agresivitatea umană (1984)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s